Kwaliteit van WFM: Zorgen voor optimaal WFM resultaat. Onderbouwd en geborgd.

Life is short and information endless:
nobody has time for everything

– Aldous Huxley –

Borging van kwaliteit van de planning

Kwaliteit van WFM bij outsourcing is waar PlanVille voor staat. Transparantie en openheid zijn hierbij essentieel. Binnen PlanVille nodigen we iedereen uit om bij ons binnen te lopen. Dat kan fysiek met een lekker kopje vers gemalen koffie of virtueel waarbij je in de cloud de voortgang en de kwaliteit van de planning volgt.

PlanVille geeft inzicht in het workforce management proces dat is uitbesteed. Een dashboard maakt voortgang en verbeteringen binnen het planproces inzichtelijk. Op basis van een reeks sleutel indicatoren (KPI’s) wordt vanuit de perspectieven klant, medewerker en organisatie een objectief beeld gegeven van de kwaliteit van de planning. De KPI’s worden berekend op basis van operationele data uit het planningspakket. De KPI’s worden afgezet tegen doelstellingen van jouw organisatie- en/of afdeling en vertaald naar rapportcijfers. Het dashoboard is standaard bij WFM Outsourcing en optioneel bij Planning as a Service.

Met het dashboard wordt aangeven wat de kwaliteit van WFM is binnen de organisatie afgezet tegen het WFM volwassenheidsmodel. Waar liggen de verbeterkansen en welke mogelijkheden zijn er om het potentieel van mens en organisatie te benutten?

Het resultaat

    • Resultaat op basis van KPI’s
    • Inzicht in verbeterpotentieel van mens en organisatie
    • Trendanalyses
    • Richting, oftewel een WFM roadmap
    • Overzicht van uitgevoerde verbeteringen
WIM

Meer informatie

Wil je meer informatie over kwaliteit borging ontvangen? Laat het ons weten.

Laat van je horen!

Stuur ons een berichtje en wij reageren zo snel mogelijk